V 21. storočí sa podnikateľská činnosť spája s internetom a to hneď vo viacerých smeroch. Či už kvôli dostupnosti obchodných partnerov, záujemcov o prácu, k riadeniu personálu, organizovaniu práce,… k všetkým potrebným úkonom, ale hlavne k spojeniu s potencionálnymi zákazníkmi. Tých môžeme osloviť formou sociálnych sietí a následne našou webovou webovou stránkou, ktorá buď informuje o našich službách, alebo priamo ponúka určitý tovar. Vytvoriť len stránku a čakať na odozvu, to je však primálo. Internetových stránok je milión a kto si všimne práve tú našu? Aby sme zaujali klientelu a hlavne nových zákazníkov, musíme pre to spraviť niečo viac. Aký je teda postup?

marketingový tah

Kombinácia sociálnych sietí a vyhľadávača Google s našou webovou stránkou
K tomuto smeru sa ale viaže otázka, či k osloveniu využiť služby poskytované vyhľadávačom Google, alebo stačí zaujať len cez sociálne siete. Presnejšie povedané, cez ktorú z týchto 2 možností je pravdepodobnejšie, že si nás ľudia všimnú? Z finančného hľadiska je to trošku zložitejšie, ale z hľadiska pravdepodobnosti úspechu je odpoveď jednoznačná- využiť obe možnosti. Skrátenou verziou by sa dalo vysvetliť následovne:

eshop

•         Forma SEO, čiže vyhľadanie kľúčového slova cez Google užívateľovi umožní prístup k tomu, čo chce. A naopak sociálna sieť oboznámi užívateľa s tým, prečo to chce.
Teda ako príklad si zoberme bežného človeka za počítačom. Pravdepodobne navštevuje sociálne siete a je dosť možné, že tam natrafí na určitú reklamu poukazujúci na služby či tovar. To ho následne môže inšpirovať k tomu, aby do danej veci investoval. Ak sa tak rozhodne alebo eštelen váha tak je pravdepodobné, že najskôr si nájde viac informácií na danú tému, alebo vyhľadá aj konkurenčné ponuky, aby tovar, cenu, služby porovnal a vybral to najvýhodnejšie. K tomu použije vyhľadávač Google. Google mu na základe kľúčového výrazu poskytne konkrétne stránky k danej téme a teda aj tú našu. Tým sa zvýši pravdepodobnosť, že našu stránku navštívi.

Mohlo by se vám také líbit: