Nielen veľkopodnikatelia a známe firmy, ale aj začínajúci podnikateľ a vlastník webu, ktorý má záujem o to, aby bola jeho internetová stránka stále viac navštevovaná, aby na nej prebiehali konverzie a aby sa jej obsah dostal na oči potenciálnej skupiny záujemcov, by mal vo svojom záujme podstúpiť seo. Čiže optimalizáciu pre vyhľadávače, ktorá však prináša viac benefitov, než si možno myslíte.

seo, search

Áno, jej cieľom je primárne dosiahnuť pre váš web vyššiu pozíciu v organických výsledkoch hľadania. Čiže fakt, aby odkaz na vašu stránku a jej obsah Google (či iný vyhľadávač) poskytoval ako relevantnú na predných pozíciách k hľadaným kľúčovým slovám. Takýto výsledok totiž so sebou prináša efektívne zviditeľnenie a veľmi pravdepodobný vzrasť návštevnosti ako aj vykonaných konverzií.

Search Enigne Optimization v slovenčine označujeme ako optimalizácia pre vyhľadávače a ide o úkon, ktorý pracuje s vonkajšími a vnútornými faktormi vášho webu, aby dosiahol tú najlepšiu pozíciu vo vyhľadávačoch. Nevravíme o platenom umiestnení a teda platenej reklame, ale o úpravách, ktoré budú viesť k prirodzene získaným výsledkom. Za vyššie a lepšie viditeľné postavenie v organických výsledkoch, za ktoré sa neplatí a má relatívne dlhodobý efekt.

google analytics

Takáto práca so sebou prináša takisto tvorbu a úpravu obsahu, dizajnu, optimalizáciu technických faktorov a tiež napríklad linkbuilding (budovanie spätných odkazov). To zároveň znamená, že s optimalizáciou neprichádzajú len benefity spojené s vyšším umiestnením, ale takisto napríklad tvorba a publikovanie relevantného obsahu, PR a reklamných článkov.

  • Vďaka tomu sa o vás dozvie viac ľudí a budujete tým svoj brand.
  • Sú to však aj vnútorné faktory, obsahová, dizajnová a technická úprava webu, ktorá v závere poskytuje oveľa lepší užívateľský zážitok, prehľadnejšie užívateľské prostredie a fakt, že návštevníci budú mať tendenciu vykonávať na tomto webe konverzie, čiže ideálne objednávky.

Mohlo by se vám také líbit: